• 12-10-2022, 00:31:59
    #10
    i5 almayın batarya max 3 4 saat gidiyor.
  • 12-10-2022, 01:35:54
    #11
    Merhabalar hocam programcılık yapacaksanız 14 , 15 ve 16 inç den şaşmayın. Minimum 16 GB RAM olsun
    Bende 15 inç 2015 16gb RAM i7 işlemci var canavar gibi çalışıyor
  • 12-10-2022, 02:19:03
    #12
    Üyeliği durduruldu
    M1 kullanıyorum kesinlikle öneririm.
  • 12-10-2022, 10:26:38
    #13
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    M1 kullanıyorum kesinlikle öneririm.
    burakyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    m1 iyidir
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    m1 al 16 gb olanından.birde apple yakında zamanda eski ürünlere ve sitemlere desteğini çekebilir. yazılım,uygulama,program içerik üreticileri m1 ve üzeri olanlara yağunlaşıyor artık
    Hocam 16 biraz maddiyatı aşıyor 8 almak çok fazla performans sıkıntısı yaşatır mı acaba bana?
  • 12-10-2022, 11:36:52
    #14
    KhanJitsu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 16 biraz maddiyatı aşıyor 8 almak çok fazla performans sıkıntısı yaşatır mı acaba bana?
    bahsettiğin program konusunda bir bilgim yok ama şöyle bir makale buldum https://zahidtekbas.com.tr/2021/10/0...r-performansi/

    bunun dışında %80 %90 oranında diğer işler için 8gb yeterli olabilir
  • 12-10-2022, 12:43:16
    #15
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bahsettiğin program konusunda bir bilgim yok ama şöyle bir makale buldum https://zahidtekbas.com.tr/2021/10/0...r-performansi/

    bunun dışında %80 %90 oranında diğer işler için 8gb yeterli olabilir
    Teşekkürler hocam sayende arkadaşın da sitesini takip listeme ekledim, emülatör hariç pek sıkıntı olmuyormuş anladığım kadarıyla onda da biraz zorlanarak çalışırız ilk etapta gerekirse.
  • 12-10-2022, 14:58:05
    #16
    ayoft.com
    Merhabalar, M1 varken diğerlerini almak mantıklı olmayacaktır artık. Ne işlerde kullanacaksınız bilmiyorum ama M1 MacBook Air 8 GB Ram modelini video düzenlemeleri, renderlar için de kullananlar var aktif olarak. M1 modellerde Pro ve Air arasında çok fark yok artık. Ben aldığım zaman 12 bine aldım Pro modelini, o zaman aradaki farkı ödeyecek bütçem vardı pro alayım demiştim. Ben aldıktan sonra 2 arkadaşıma daha aldırdım, Air aldılar onlar sorunsuz olarak kullanıyorlar hâlâ.