OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
M1 kullanıyorum kesinlikle öneririm.
burakyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
m1 iyidir
eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
m1 al 16 gb olanından.birde apple yakında zamanda eski ürünlere ve sitemlere desteğini çekebilir. yazılım,uygulama,program içerik üreticileri m1 ve üzeri olanlara yağunlaşıyor artık
Hocam 16 biraz maddiyatı aşıyor 8 almak çok fazla performans sıkıntısı yaşatır mı acaba bana?