M1 kullanıyorum kesinlikle öneririm.
m1 al 16 gb olanından.birde apple yakında zamanda eski ürünlere ve sitemlere desteğini çekebilir. yazılım,uygulama,program içerik üreticileri m1 ve üzeri olanlara yağunlaşıyor artık
Hocam 16 biraz maddiyatı aşıyor 8 almak çok fazla performans sıkıntısı yaşatır mı acaba bana?