Anket Sizce İyi Mi? 38000TL Bütçe İle
Toplam Katılımcı Sayısı: 6
Sizce İyi Mi? 38000TL Bütçe İle
Çok İyi
%16,67 (1 Oy)
İyi
%50,00 (3 Oy)
Ortalama
%16,67 (1 Oy)
Sorunlu bir sistem
%16,67 (1 Oy)
  • 19-07-2022, 10:33:30
    #1
    Arkadaşlar merhabalar 38.000TL bütçe ile bu sistem iyi mi?

    Anakart: MSI MAG B660M MORTAR WIFI DDR4 SOKET 1700 DDR4 4800 (OC) PCI-E Gen 4,M.2 USB3.2 1x 2.5G LAN Wi-Fi 6 mATX
    İşlemci: Intel Core i7-12700KF 3.6 GHz LGA1700 25 MB Cache 125 W İşlemci EDİT : İşlemci i12900KF olarak güncellendi Bütçe artırıldı
    Ram: Kingston Fury Beast RGB 64GB (2X32GB) 3200MHz DDR4 CL16 DIMM Pc Ram - KF432C16BBAK2/64
    Ekran Kartı: Zotac RTX 3060 Twin Edge ZT-A30600E-10M 192 Bit GDDR6 12 GB Ekran Kartı
    SSD1: PNY 1tb Xlr8 Gamıng M280cs3040-1tb-rb 5600- 4300mb/s M2 Pcıe Nvme Gen4 Disk
    SSD2: Silicon Power Sp02kgbp34ud7005 2tb 3400mb/s-3000mb/s Nvme Pcıe M.2 Ssd
    Kasa: Cooler Master Coolermaster Td500
    Soğutucu: EVGA CLC 280 mm Hepsi Bir Arada RGB LED CPU Sıvı Soğutucu, 2x FX13 140mm
    Psu: SilverStone DA850 850W 80+ Gold Modüler Güç Kaynağı (SST-DA850-G)

    Eğer önerileriniz varsa memnuniyetle değerlendirmek isterim çok teşekkürler.
  • 19-07-2022, 11:35:53
    #2
    https://www.r10.net/ikinci-el/327577...atiliktir.html

    İsterseniz bunuda değerlendirebilirsiniz
  • 20-07-2022, 11:02:57
    #3
    kaplan21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/ikinci-el/327577...atiliktir.html

    İsterseniz bunuda değerlendirebilirsiniz
    teşekkürler ancak ikinci el düşünmüyorum