• 30-04-2022, 13:27:25
    #1
    xDrive Akıncı koltuğunu almayı düşünüyordum ancak geçen haftalarda mediamarkt'e gidip HP Omen Citradeli ve rampage'in bir koltuğunu denedim. Ordaki çocuk Rampagele xDrive arasında çok fark olmadığını söyledi. Rampage, HP Omen'e kıyasla çok rahatsızdı ve HP Omen Citradel çok çok başarılıydı gerçekten ama şimdi HP Omen 5000 TL. Sizce xDrive o rahatlığı verebilir mi? Dediği gibi Rampage ile aynı mıdır?
  • 30-04-2022, 13:30:20
    #2
    @takipvebegeni; kesinlikle zio öneriyorum kardeşim.
  • 30-04-2022, 13:32:24
    #3
    oyuncu koltuklarını tasarım oalrak hiç sevmiyorum heleki xdrvie modelleri bana en itici gelen firma. sağlamlığın aynında tasarımda önemli.bundua göz ardı etmeyin.
  • 30-04-2022, 13:34:29
    #4
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyuncu koltuklarını tasarım oalrak hiç sevmiyorum heleki xdrvie modelleri bana en itici gelen firma. sağlamlığın aynında tasarımda önemli.bundua göz ardı etmeyin.
    Hocam açıkçası tek umursadığım rahatlık. İşim gereği günde 12-14 saat bilgisayar başında olduğum oluyor. Sırt ağrılarım dayanılmaz hale geldi.
  • 30-04-2022, 13:36:18
    #5
    bizim ofiste var, gayet rahat
  • 30-04-2022, 13:38:03
    #6
    şu marka nasıl.tercih eden ünlü referanslarıda varmış https://exvega.com/?gclid=Cj0KCQjwvL...kaAo7hEALw_wcB
  • 30-04-2022, 13:42:05
    #7
    Kesinlikle önermiyorum günün en az 12 saatini pc başında geçiren bir insan olarak rahat ederim diye dünya para verip alıyorsun 0 memnuniyet sadece ismi var gördüğüm kadarıyla.
  • 30-04-2022, 13:46:49
    #8
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu marka nasıl.tercih eden ünlü referanslarıda varmış https://exvega.com/?gclid=Cj0KCQjwvL...kaAo7hEALw_wcB
    Gönderim süresi, satış sonrası ilgilenme, malzeme kalitesi adına çok fazla kötü yorum okudum hocam. Tahminen ünlüler de sponsorludur
  • 30-04-2022, 13:48:50
    #9
    mobiloyunhizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle önermiyorum günün en az 12 saatini pc başında geçiren bir insan olarak rahat ederim diye dünya para verip alıyorsun 0 memnuniyet sadece ismi var gördüğüm kadarıyla.
    HP omen citadel şart gibi o zaman. Omurga şakaya gelmez