xDrive Akıncı koltuğunu almayı düşünüyordum ancak geçen haftalarda mediamarkt'e gidip HP Omen Citradeli ve rampage'in bir koltuğunu denedim. Ordaki çocuk Rampagele xDrive arasında çok fark olmadığını söyledi. Rampage, HP Omen'e kıyasla çok rahatsızdı ve HP Omen Citradel çok çok başarılıydı gerçekten ama şimdi HP Omen 5000 TL. Sizce xDrive o rahatlığı verebilir mi? Dediği gibi Rampage ile aynı mıdır?