• 15-01-2009, 17:54:19
    #1
    WUS200 mü ? Robotics mi ?
    USB wireeles adaptör almayı düşünüyorum. WUS200 ve robotics markalarını çok övüyorlar.
    Sizce hangisini tercih etmeyilim ?? Ayrıca önerebileceğiniz bir wireeles adaptör var mı ?
  • 15-01-2009, 18:23:20
    #2
    Wus200 duymadım ama usr kullandım, kullanıyorum, memnunum.
  • 15-01-2009, 18:32:10
    #3
    WUS200 dediğin Airties wireless'in modeli. Yani soru şöyle olacak, Airties mı USRobotics mi?

    2'si de iyi marka ama USRobotics biraz daha iyi sanırım.
  • 15-01-2009, 18:32:58
    #4
    WUS200 değil de WUS300 ü tavsiye edebilirim. RT-205 ile tam uyumlu bir şekilde full verim sağlayabilirsiniz.
  • 15-01-2009, 19:32:35
    #5
    aslında benim yapmak istediğim tam olarak şu , 1 kat aşağıdan sorunsuz ve kesintisiz hızlı bi şekilde bağlantı almak istiyorum bunun için en iyisi hangisi olur ? tam olarak buna ne deniyor bilmiyorum ama genelde adaptör diye geçiyor .
  • 15-01-2009, 19:32:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    robotics al
  • 15-01-2009, 19:43:16
    #7
    Biraz daha ayrıntıya girersek robotics'in hangi modelini öneririsiniz ?