• 10-09-2021, 13:19:27
    #1
    Merhabalar, 2 KG+ protein tozu alacağım. 350 TL civarı bütçem var bu bütçeye hangi markayı önerirsiniz?
  • 10-09-2021, 13:21:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam wpden yazarmısınız 0535 375 1238
  • 10-09-2021, 13:24:43
    #3
    Xpro alabilirsin 2 yıldır kullanıyorum gayet güzel
  • 10-09-2021, 13:26:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Whey 3 Matrix 4KG Bende Var 2-3 Ölçek Kullandım wpden yazıp konuşabiliriz
  • 10-09-2021, 13:43:58
    #5
    Bigjoy kapiçinodan şaşmam diğer markalar gibi sıkıntılı değil
  • 10-09-2021, 13:52:01
    #6
    Bigjoy markasını öneririm.
  • 10-09-2021, 14:54:59
    #7
    Proteinocean
  • 10-09-2021, 16:30:55
    #8
    Teşekkürler dostlar.