Monster'ın kullandığı 3060'ların çok performanslı olmadığını hatırlıyorum bu kartların iki çeşidi bulunyor araştırıp Monster'ın hangisini kullandığını öğrenseniz iyi olur.
sen markalara link baglamıssın ben marka olarak soruyorsun sandım kardeşim. Bende uzun arastırmalar sonucu MSI aldım . Servisinden ve bilgisayardan çok memnunum . Aynı özelliklerde bi msi bilgisayarı almanı o yüzden tavsiye ederim.
Monster'ın kullandığı 3060'ların çok performanslı olmadığını hatırlıyorum bu kartların iki çeşidi bulunyor araştırıp Monster'ın hangisini kullandığını öğrenseniz iyi olur.
Hocam arkadaşım aldı ben çok bi performans farketmedim. MSI 'daki GTX 1660 Tİ userbenchmarkta iyi sonuç veriyor ....
sen markalara link baglamıssın ben marka olarak soruyorsun sandım kardeşim. Bende uzun arastırmalar sonucu MSI aldım . Servisinden ve bilgisayardan çok memnunum . Aynı özelliklerde bi msi bilgisayarı almanı o yüzden tavsiye ederim.