• 23-06-2021, 01:12:51
    #1
    Merhabalar seçeneklerin bunlar şimdiden teşekkür ederim 😊
    SMX-G65
    Rampage X space 7200 DPI.
    SMX-G38
    G300s.
    MSI GM08.
  • 23-06-2021, 01:15:07
    #2
    MSI ' ın faresini kullanıyorum.Gayet memnunum.
  • 23-06-2021, 01:16:50
    #3
    G300s; KESİNLİKLE alma diyeceğim bir mouse 1 yıl kadar kullandım ve gidip gelme sorunu başladı, optik sorunu oldu. Çoğu kişide 4, 5 ay belki 1 yıldan sonra oluyor.

    Edit: Bütçen varsa düşünebileceğin bir mouse https://www.hepsiburada.com/razer-de...m-HB00000JFY3C
  • 23-06-2021, 01:31:13
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    G300s aşırı eski bir mause tavsiye etmiyorum ayrıca (Rampage vb. markalardan olabildiğince uzak durun) Msı sağlam ancak pahalı bir marka testlerini izledikten sonra alınabilir.
  • 23-06-2021, 01:36:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Logitech tabiki.
  • 23-06-2021, 01:53:32
    #6
    takip
  • 23-06-2021, 13:55:33
    #7
    logitech g502 hero kullanıyorum yaklaşık 2017 den beri (benimki hero olmayabilir ama logitech g502 olduğundan eminim zamanında 350 liraya almıştım tipi aynı şimdi kablosuz versiyonlarıda çıkmış bin liraya )