Merhaba arkadaşlar
arkadaşıma bir laptop alacağız ama 2 model arasında takıldık yardımlarınızı ve başka model tavsiyeleriniz bekliyorum....
Laptopu kullanma şekli Autocad 2D , solidworks 3D modelleme için kullancak.
1- Hepsiburada.com : HP PAVILION DV5-1102ET CORE 2 DUO T5800 2GHz 15.4" 3072MB 250GB TAŞINABİLİR BİLGİSAYAR ND020EA + 160 GB Media Drive Hediyeli !!! | Bilgisayar
2- SONY VAIO VGN-FW235J/B (4 GB) NOTEBOOK Fiyat özellik Teknik Servis Montaj Yedek Parça
Bu laptoplardan hangisi?
17
●967
- 28-12-2008, 12:15:55Hp Pavilion dv6000 modelini kullanıyorum hp pavillion serisi çok süper özellikleri de gayet iyi bence kaçırma
- 28-12-2008, 12:17:00sony varken seçeneklerde tartışmaya gerek yok
- 28-12-2008, 12:41:07bende hp kullanıyorum notebook olarak
core2duo 2.4 işlemci çift çekirdek
4 gb ram
320 hdd
vs. vs. daha bir sürü özelliği var, hp kalitesini tartışmaksızın aldım daha makina2 aylık ve tık yok. Gerçekten performansı vs. çok iyi bence biraz daha araştır ama ben hp derim.
Saygılar. - 28-12-2008, 12:52:20görünüm açısından pavilion serisinin kapak kısmının arka tarafında desenler var on yüzü ise sade ve şık.ön tarafta dokunmatik yardım tuşlarıda mevcut