• 16-06-2021, 22:24:32
    #1
    merhabalar huawei p20 lite telefonumda kullabilecegim max 250 tl butce ile fiyat performans bluetooth kulakici kulaklik ariyorum tavsiyeleriniz varmi
  • 16-06-2021, 22:25:59
    #2
    TaoTronics

    Al pişman olmazsın
  • 16-06-2021, 22:26:04
    #3
    https://www.hepsiburada.com/oppo-rea...m-HB000011E8G2

    Güzel kulaklık kullanıyorum
  • 16-06-2021, 22:26:28
    #4
    https://www.amazon.com.tr/gp/product...?ie=UTF8&psc=1 bunu kullanıyorum gayet memnunum
  • 16-06-2021, 22:27:44
    #5
    🏆 SMM-PANEL.NET
    bi 70 arttırın jbl t500bt https://www.hepsiburada.com/jbl-t500...m-HB00000EQHOX
  • 16-06-2021, 22:28:45
    #6
    Jbl t500 bt kullanıyorum, kesinlikle tavsiye ederim hocam
  • 16-06-2021, 22:29:05
    #7
    QCY T7

    Kuzenimde gormustum ses kalitesi ve pil ömrü baya iyi gidiyor fiyatıda bence gayet uygun. Konunuz sayesinde hatırladım bende alacagım simdi.
  • 16-06-2021, 22:32:35
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.hepsiburada.com/haylou-t...-HBV00000SKQQD
    kesinlikle tavsiye ederim şuan indirimde bence kaçırmayın.
    powerbank olarak kullanabiliyosunuz ve kutunun şarjı çok çok uzun süreler gidiyor ne zaman şarj ettiğimi unutuyorum, kulaklıklar da aynı şekilde ses kalitesi fena değil, basslar midler iyi tizler bir tık fazla sadece onun dışında mikrofon kalitesi de çok çok kötü değil ama mükemmel de değil. yani kesinlikle sorun yaşamazsınız. 8-9 aydır kullanıyorum ve iyi ki almışım diyorum.
  • 24-06-2021, 13:13:32
    #9
    toserJPG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.hepsiburada.com/haylou-t...-HBV00000SKQQD
    kesinlikle tavsiye ederim şuan indirimde bence kaçırmayın.
    powerbank olarak kullanabiliyosunuz ve kutunun şarjı çok çok uzun süreler gidiyor ne zaman şarj ettiğimi unutuyorum, kulaklıklar da aynı şekilde ses kalitesi fena değil, basslar midler iyi tizler bir tık fazla sadece onun dışında mikrofon kalitesi de çok çok kötü değil ama mükemmel de değil. yani kesinlikle sorun yaşamazsınız. 8-9 aydır kullanıyorum ve iyi ki almışım diyorum.
    Hocam 1 aydır araştırıyorum alacağım. Son kararınız nedir kulaklık hakkında acaba ?