Artık bilgisayarım çok eski kaldı

Bazı parçalar seçtim sizinde yorumlarınızı almak istiyorum
Anakart : Hepsiburada.com : GIGABYTE GA-G31M-S2L INTEL G31 ICH7 LGA775 ANAKART | Bilgisayar
İşlemci : Hepsiburada.com : INTEL QUAD CORE Q6600 2.4GHz 8MB CACHE 1066MHZ LGA775 İŞLEMCİ | Bilgisayar
Ekran Kartı : Hepsiburada.com : AXLE NVIDIA GEFORCE 8500GT 1GB 128BIT DDR2 (DirectX 10) PCI-E x16 EKRAN KARTI | Bilgisayar
Ram : Hepsiburada.com : KINGSTON 2GB 800MHZ DDR2 CL6 MEMORY KVR800D2N6/2G | Bilgisayar
Evet bundan ibarettir. Cd-R ve Harddisk şuan kullandıgım kasadakinler olacak.
Sizce bu parçalar ı alsam mı? alsam işimi görürmü acaba? Her parça için yorum yapabilirseniz sevinirim. Özellikle anakart ve ekran kartıyla ilgili.
Teşekkürler