Merhaba değerli r10 üyeleri,
Sessiz fare (mouse) öneriniz var mıdır?
Sessiz Fare Önerisi?
16
●250
- 29-03-2020, 23:15:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bende logitec 171 var. Karsı binadan duyarsın tıklama sesini.
- 29-03-2020, 23:16:10evet ,tık tk tık tık olmasınbrturkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2020, 23:18:21anladım hocam basmayıver ya fare 🐭 den ses çıkmaz 😬maksimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2020, 23:19:21