• 19-08-2008, 20:26:03
    #1
    Merhaba arkadaşlar.Hepsiburada.com'dan baktığım toshiba laptop ta kararsız kaldım.

    Özellikleri;

    İşlemci: Intel® Core2 Duo işlemci T5750
    2.0 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHZ FSB
    Intel® PRO/Kablosuz 3945ABG ağ bağlantısı ve
    Intel® GM965 Express chipset
    Orijinal Windows Vista® Home Premium Edition Türkçe / İngilizce
    Bellek: 2,048 MB DDR2 RAM - max. 4,096 MB
    Harddisk: 160 GB (5.400 rpm) Seri ATA HDD
    15.4 Toshiba TruBrite® WXGA TFT ekran (1,280x800 çözünürlük)
    Mobile Intel® GMA X3100, max. 358 MB grafik belleği
    DVD Super Multi çift katmanlı sürücü
    Toshiba Bass özelliği geliştirilmiş ses sistemi ve Dolby
    Sound Room, Harman Kardon® stereo hoparlörler
    5’i birarada Bridge Media Yuvası, 4 x USB 2.0, i.LINK®
    TV çıkışı (s-video), Kulaklık soketi ile paylaşımlı S/PDIF (optik)
    Wireless *** (802.11a/b/g), Bluetooth 2.1 EDR
    56K modem, Ethernet *** 10/100
    Li-Ion pil
    Entegre 1.3 Mp web kamera (Yüz tanıma fonksiyonlu) ve
    mikrofon (VoIP), HD Audio
    Piano black tuş takımı, Bilgisayar kapalı olsa dahi PDA, MP3,
    Cep telefonu sarj imkanı sağlayan USB port
    2.7 kg
    2 yıl garanti






    Tavsiye eder misiniz bunu?Veya tavsiye edeceğiniz laptop var mıdır? Toshiba olursa iyi olur.(Benim için görünüş çok önemli)

    Hepsiburada link;http://www.hepsiburada.com/productDe...bd72746#tablnk
  • 19-08-2008, 20:28:18
    #2
    Misafir
    Dell'in görüntüsü bitiriyo beni , görüntüye önem veriyo olsam dell alırdım
  • 19-08-2008, 20:29:19
    #3
    HP al hp
  • 19-08-2008, 20:31:57
    #4
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HP al hp
    sakın alama bende var şarjı 1.5 saat gidiyor
  • 19-08-2008, 20:32:08
    #5
    Ben 2 yıldır toshıba laptop kullanıyorum toshıba yada hp önerırım ama ılk başta toshıba derım.Bu ozelllıklere sıra gelınce ozellıklerı guzel fıyatıda uygun sanırım eger dusunuyorsanız alın derım..
  • 19-08-2008, 20:32:44
    #6
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dell'in görüntüsü bitiriyo beni , görüntüye önem veriyo olsam dell alırdım
    Yasin bunun görünüşünü beğendimde özellikleri falan bilmiyorum kullanan arkadaşlarımız varsa zaten yorum yazacaklar yoksa bunu alacağım
  • 19-08-2008, 23:29:16
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    Al gülüm yakışır sana o konuştuğumuz olay içinde güzel olur rahat rahat
  • 20-08-2008, 00:02:30
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Görünüşüne Aldanma Çok Sorunu Çıkıyor Toshiba'nın
  • 20-08-2008, 00:03:27
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    a300 lerde toshibanın bilindik sorunları pek çıkmıyor