Merhabalar,

Onboard anakartı olan pc den haliyle çok iyi bir ses çıkmıyor (ses sistemi logitech 2+1)

USB ses kartı daha iyi olur diye almak istiyorum.
Hangisini, nasıl birşeyi almalıyım?

Harici ses kartı alıp pc'ye takmak daha mı iyi olur ya da?

şimdiden teşekkürler.