Merhabalar,
Onboard anakartı olan pc den haliyle çok iyi bir ses çıkmıyor (ses sistemi logitech 2+1)
USB ses kartı daha iyi olur diye almak istiyorum.
Hangisini, nasıl birşeyi almalıyım?
Harici ses kartı alıp pc'ye takmak daha mı iyi olur ya da?
şimdiden teşekkürler.
USB Ses Kartı
0
●298