Hangi Laptop u Seçmeliyim ?
37
●2.303
- 22-11-2013, 13:10:33
- 22-11-2013, 13:56:51http://www.vatanbilgisayar.com/lenov...spx?I_ID=69439OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar fiyat vericen madem.. en azından işlemcin iyi olur. 2200 TL Taksitli fiyatı arkadasım.. Biraz fiyat farkı war ama Bana kalırsa Ekran kartı ve işlemci konusunda iyidir.
İşlemci Markası INTEL
İşlemci Ön Bellek 6 MB
İşlemci Teknolojisi Intel Core i7
İşlemci Hızı 2.2 GHz
İşlemci Numarası 4702MQ
Hafıza (RAM) Kapasitesi 8 GB
Disk Kapasitesi 1 TB SSHD
Ekran Kartı Markası NVIDIA
VGA Chipset Modeli GT740M
Ekran Kartı Hafızası 2 GB
Ekran Kartı Tipi Paylaşımsız Hafıza
Ekran Boyu (inch) 17.3 inch
Çözünürlük 1600 x 900
Bağlantı Özellikleri Bluetooth
İşletim Sistemi Windows 8
Multimedya Özellikler Kart Okuyucu, Kamera - 22-11-2013, 16:51:41YakupDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam aslında lenovo konusunda kararsızım. asusta ısınma sorunu 0 diyorlar. lenovo nasıl hiç bilgim yok. bu makine cidden çok iyiymiş - 22-11-2013, 21:52:09SSHD Diskler Hakkında Bilgi;
Seagate® Laptop ve Laptop Thin SSHDler, SSDnin yıldırım hızıyla bir sabit diskin yüksek kapasitesini birleştiriyor. Seagate Adaptive Memory teknolojisiyle SSHD, önyükleme sürelerini ve uygulama hızlarını kesin bir şekilde artırarak, sisteminizin performansını yükseltiyor.
- En son, en ince dizüstü bilgisayarlar için 500 GB, 7 mm tasarımı
- Maksimum kapasiteli dizüstü bilgisayarlar için 1 TB, 9,5 mm tasarımı
- SSD gibi önyükleme yapar ve performans gösterir
- Geleneksel bir 5400 devir / dakika sabit diskten maksimum 5 kat daha hızlıdır.
http://www.youtube.com/watch?v=OPFp2F-GIDM - 22-11-2013, 23:02:01bilgi için teşekkürler hocamExtralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

lenovolar hakkında bilginiz var mı ? ısınma sorunu falan ? - 23-11-2013, 09:00:42Bazı modellerinde ısınma sorunu olduğunu okumuştum ama birebir test etme imkanım olmadı.
- 23-11-2013, 11:13:59http://www.pcdepo.com/asus-k56cb-xo0...urun10150.html
bu asus modelini alacam büyük ihtimalle. Asus modellerde ısınma sorunu yokmuş hiç