Merhaba arkadaşlar,
Norton bitti elimde lisans vardı bitti bugün.
Şimdi hangi antivirusu kullanmamı önerirsiniz?
Tamamen bedava ve tamamen full antivirusler var mı?
Yoksa eğer hangi paralı antivirusu önerirsiniz?
Ve fiyatları ile beraber yazarsanız memnun olurum...
Şimdiden teşekkürler...
Ücretsiz Antivirusler
4
●1.053
- 28-10-2007, 12:19:58AntiVir PersonalEdition Classic - More than Security
ücretsiz versiyonunu 3 yıldır kullanıyoruz bir çok pcde
(server tabanlı işletim sistemlerinde çalışmaz)