Anket Hangi Antivirüs Programı ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 24
Hangi Antivirüs Programı ?
Kaspersky
%50,00 (12 Oy)
Nod32
%29,17 (7 Oy)
Diğer (Belirtiniz)
%20,83 (5 Oy)
  • 17-08-2012, 14:28:27
    #1
    Merhaba arkadaşlar, lisanslı antivirüs programı kurmayı düşünüyorum, ben Kaspersky ile Nod32 arasında kararsız kaldım, hangisini önerirsiniz veya altarnatif olarak önerebilecekleriniz varmıdır, teşekkür ederim.
  • 17-08-2012, 14:29:22
    #2
    Nod32 iyidir. Kasper gereksiz yere sistem kaynaklarını tüketiyor.
  • 17-08-2012, 14:31:35
    #3
    Misafir
    +windows security essentials
  • 17-08-2012, 14:32:32
    #4
    Nod32 iyidir
  • 17-08-2012, 14:39:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    avg
  • 17-08-2012, 14:39:45
    #6
    Kaspersky
  • 17-08-2012, 14:41:11
    #7
    (bkz: camfrog sönmez)
  • 17-08-2012, 14:45:51
    #8
    SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +windows security essentials
    Şu an kullanıyorum memnun değilim
  • 17-08-2012, 14:48:07
    #9
    Kesinlikle Kaspersky Pure..