Merhaba arkadaşlar, lisanslı antivirüs programı kurmayı düşünüyorum, ben Kaspersky ile Nod32 arasında kararsız kaldım, hangisini önerirsiniz veya altarnatif olarak önerebilecekleriniz varmıdır, teşekkür ederim.