• 14-08-2010, 12:43:52
    #1
    arkadaşlar görev yöneticisi çalışmıyor,güvenli mod çalışmıyor,kayıt defteride açılmıyor.sistem geri yükleme dahil netteki açıklamardanda bulup uyguladıklarım çözüm olmadı.norton 360 kurulu,hiç bir sorun bulamadı.baska bir program vs öneriniz varmı acaba?
  • 14-08-2010, 13:24:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten güzel bir virüs yemişiniz güvenli modda açılmadığına göre bütün proğramları kapatıp (Antivirüs dahil) ComboFix çalıştırmısınız ardından Spy temizleme proğramları..