arkadaşlar görev yöneticisi çalışmıyor,güvenli mod çalışmıyor,kayıt defteride açılmıyor.sistem geri yükleme dahil netteki açıklamardanda bulup uyguladıklarım çözüm olmadı.norton 360 kurulu,hiç bir sorun bulamadı.baska bir program vs öneriniz varmı acaba?