Merhabalar arkadaşlar. Az önce local'de hazırladığım basit bir HTML şablonu incelemek için açtığımda kaynak kodlar arasında bazı içeriklere denk geldim. Mesela şuan bu konuyu açarken r10'un kodlarına öğeyi denetle yaptığımda da aynısı çıkıyor.
Konu hakkında bilgisi olan var mı acaba? Malware mi yedim sizce? Nasıl kurtulabilirim? Yani evet antivirüs taraması vs. yapabilirim de hangisine güveneceğimi bilemedim.
Not: Opera GX kullanıyorum, Chrome'da ya da Edge'de bu kodlar çıkmıyor.