• 28-03-2009, 00:12:10
    #10
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Sorarlar adama: Neden 1 nisan?
  • 28-03-2009, 17:18:56
    #11
    Üyeliği durduruldu
    hep aynı şu tarihte şu virüse dikkat ama sonuç 0
  • 28-03-2009, 17:21:39
    #12
    o gün tr maçı var ne işiniz var pc ile kapatın maça bakın
  • 28-03-2009, 17:27:21
    #13
    Backlink Hizmetleri
    dejavu oldum sanki
  • 29-03-2009, 10:25:09
    #14
    Üyeliği durduruldu
    1 nisan şakası diye algılamayın sakın son zamanlarda nerden geldiği belli olmayan vruslerle millet karşılaşıyor.
  • 29-03-2009, 10:31:20
    #15
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşın 1 tanesi yazmış bilgisayarı ogün hiç kapamayacağım bende kapatmayacağım bakalım nasıl bir virüs
  • 29-03-2009, 10:34:57
    #16
    adı üstünde "1 nisan" şaka yani şaka.. kedidir o kedi..
  • 29-03-2009, 15:22:47
    #17
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Konunun başlığı bile şaka gibi
    Hadi hayırlısı Nisan 1 i beraber bekliyecez...
  • 30-03-2009, 11:56:53
    #18
    10 yıl öncesinde windows 98 zamanında varolan çernobil virüsünden bahsediyorsanız o kadar endişelenmenize gerek yok bence