Selamlar,
Arkadaşlar Avast'ın VPN programı lisansını Türkiye'den alsam, yurt dışında kullanabilir miyim? Şuan 7 günlük demosunu kullanabiliyorum. Ama yazdığım şekilde lisans alırsam, yurt dışında lisansı kabul etmeme şansı var mı?
Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim, şimdiden teşekkürler.
Avast SecureLine VPN hakkında
2
●149
- 24-07-2020, 15:56:41Kullanılabilir, aksi halde destek ekibiyle konuşabilirsiniz çünkü Türkiye vatandaşısınız hocam.UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2020, 16:18:08Destek dilleri arasında Türkçe yok maalesef, ama satın alıp deneyeceğim. Olmadı geri iadeleri mevcutmuş zaten, cevap için teşekkür ederim.yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle