• 23-09-2008, 21:52:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    herzaman girdigim gibi kota sorgulama adresinde giriyorum isimsoyisimsayı@ttnet altınada sifremi onun altınada güvenlik kodunu yazıyorum ama giriş basarısız diyor dogru oldugunda kesinlikle eminim kaç kez girdim daha önce.

    biri elegecirdiyse nasıl geri alabilirim.
  • 23-09-2008, 22:00:43
    #2
    bugün şirketten bakıcaktım aynı hatayı banada dedi
    acaba kayıtlı aynı modemdenmi gireceğim diye tereddüt ettim

    İşlem hatası
    Giriş başarısız!
  • 23-09-2008, 22:09:35
    #3
    şu anda evimden deniyorum ve bende de hata verdi. aynı hatayı. genel bir sorun galiba
  • 23-09-2008, 22:11:43
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    off topice bende konu açmıştım dün geceden beri giremiyorum ama genel bir sorun değil bazı kullanıcılarda yaşanıyor bir telekom klasiği unutmuşlardır kesin bakmayı
  • 23-09-2008, 23:10:11
    #5
    arkadaşlar bu konuya açıklık getirmek istiyorum ttneti aradım öğlen kota işlemleri için onlarda giremiyor.Çünkü ttnette yine güncelleme var.Diye bir cevapla karşılaştım .
  • 23-09-2008, 23:11:22
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    neyi güncelliyorlar anlamadım
  • 23-09-2008, 23:15:40
    #7
    Kullanacı bilgileri ttnetin herzamanki bahanesi işte ne olacak
  • 27-12-2008, 12:21:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    nedense bendede oluyor arada bende giremiyorum bazen ama birkaç gün sonra geliyor.Sanırım sistemlerinde sorun var aşırı yüklenince böyle hatalar veriyor.
  • 07-01-2009, 04:31:28
    #9
    ben tam 10 gün boyunca her gün bir kaç deneme yaparak girmeye çalıştım fakat giriş başarısız uyarısı alıyordum. ttnetin hizmetlerinden ancak bu kadar verim alınabilir