arkadaşlar durp dururken oldunu sanıyorum şöyle bir hata çıktı. bilgisayarıma vea belgelerime fln girerken çıkıyor. msn explorer da fln sorun yok.
doğru bölüme açmışımdır inş konuyu
hata bu
http://www.tosih.net/images/hta.jpg
Yrdımı olursanız sevinirim.
Bu ne Hatası Ya?
0
●655