• 22-07-2006, 18:23:24
    #37
    Üyeliği durduruldu
    hackercı abiler PKK Partiya Karkerên Kurdistan & PKK Kurdistan Workers' Party & PKK Kürdistan İşçi Partisi u hackleyebilirmisiniz lütfen : ))
  • 22-07-2006, 18:39:21
    #38
    leet adlı üyeden alıntı:
    hiç eLimi yormak istemiyorum kLavyede isko için.. isko zone-h'da 1. dir, 150000 defacei vardır, ama hacker mıdır, mümkünatı yok.. yanından biLe geçemez, ha o zaman 150.000 defacei nasıL yapmış ? anahtar keLimeler; davs, zaman, hayattan bekLentisi oLmayan 45 yaşında daha doğru düzgün ingiLizce biLmeyen akLından şüphe ettiğim bir adet insan..

    iskorpitx e hakaret ediyosun bence

    cw ye büyük katkıları olan bir ÜSTAD dır..

    tabii oda senin kişiswel görüşün saygı duyarım çünkü bende ortalıkda hackerım diye gezinenlerin çoğundan hoşlanmam...
  • 22-07-2006, 19:20:14
    #39
    Üyeliği durduruldu
    DNS1 adlı üyeden alıntı:
    daha önce hackLendi..

    maniakcoder adlı üyeden alıntı:
    iskorpitx e hakaret ediyosun bence

    cw ye büyük katkıları olan bir ÜSTAD dır..
    hakaret eLeştiri nasıL anLarsanız artık.. isko - üstad ? biraz araştırın arkadaşLar, kimin ne oLduğundan haberiniz yok cidden...
  • 01-09-2008, 22:20:59
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Bir söz vardır, Gavurdan Dost, Domuzdan Post olmaz..

    Ben SHOPEN, Avent'i bilen benide bilir sanırım. Bu konuda açıklama yapmanın çok bi esprisi yok ama ibret olması için izah edeyim,

    Dost diye, adam diye varsaydığım bi adama (doğru kelimemi emin değilim) bi reseller açtım. Kullandığı hazır scriptlere kolaylık olsun diye openbasedir fonksiyonlarını dizin erişimlerini vs. kaldırdım. Sağolsun Ben askere gidince fırsat bilip listpath atmış sql.conf dosyasından sql şifresini almış. Şifre ftp şifresiyle aynı zira bağlanıp index koymuş.

    Bunu yapan, msn'e gelip abi nasılsın diyen kişi.

    Hani ikitane giydirip boynuna "hekıt bay shopen" yazmakta vardıya , yine bi söz vardır "Eşeğin Hatrı Yok, Sahibinin Hatrı Var"

    Pek öyle makul karşılanacak bir konu değil ama yaş otuza dayanınca daha bi olgun düşünüyo insan Müdavimlere hüsnü niyeti için teşekkür etmem lazım. Bu fırsatla etmiş olayım.
  • 01-09-2008, 22:37:26
    #41
    rasgele adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir söz vardır, Gavurdan Dost, Domuzdan Post olmaz..
    Ben SHOPEN, Avent'i bilen benide bilir sanırım. Bu konuda açıklama yapmanın çok bi esprisi yok ama ibret olması için izah edeyim,
    Dost diye, adam diye varsaydığım bi adama (doğru kelimemi emin değilim) bi reseller açtım. Kullandığı hazır scriptlere kolaylık olsun diye openbasedir fonksiyonlarını dizin erişimlerini vs. kaldırdım. Sağolsun Ben askere gidince fırsat bilip listpath atmış sql.conf dosyasından sql şifresini almış. Şifre ftp şifresiyle aynı zira bağlanıp index koymuş.
    Bunu yapan, msn'e gelip abi nasılsın diyen kişi.
    Hani ikitane giydirip boynuna "hekıt bay shopen" yazmakta vardıya , yine bi söz vardır "Eşeğin Hatrı Yok, Sahibinin Hatrı Var"
    Pek öyle makul karşılanacak bir konu değil ama yaş otuza dayanınca daha bi olgun düşünüyo insan Müdavimlere hüsnü niyeti için teşekkür etmem lazım. Bu fırsatla etmiş olayım.
    ölüyü diriltmişsin 2006 nın konusu
  • 01-09-2008, 23:25:41
    #42
    ilk liiz0zim hackledi diye hatırlıyorum :| 3N7R1K4 diyor nickte degişik konu hepsi arkadaş ama
  • 04-10-2008, 18:50:26
    #43
    öceden takıldığım nacizane sitelerden biriydi yazık olmuş boynuz kulağı geçmiş
  • 15-01-2009, 19:24:01
    #44
    Şu alemde hacklenmeyen hack sitesi kalmamışken bunlar gayet normal