• 16-10-2007, 08:47:27
    #1
    Arkadaşlar sabahtan bu yana istanbul bolu turkcell çekmiyor. Aynı sorunu yaşayan var mı?
  • 16-10-2007, 09:05:46
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bugün TTelekom greve başladı, onun yüzündendir...

    Grev neleri etkiler?

    Telekom'da bugüne kadar hiç grev yapılmadı. Bu nedenle nelerin, ne oranda etkileneceği tam olarak hesap edilemiyor. Tahminler şöyle;

    -1 hafta içinde arıza nedeniyle telefonların yarısı kullanılamaz hale gelecek.

    -1 santral sahasında günde 20 ADSL arızası çıktığı düşünelecek olursa, internet felç olacak...

    -Medya ve bankacılık işlemleri duracak...

    -ATM'ler çalışmayacak, GSM operatörleri işlemez hale gelecek.

    Kaynak : internethaber.com
  • 16-10-2007, 09:30:32
    #3
    Düzcedeyim ve Turkcell çekmiyor, az önce bi arkadaşım söyledi bende o şekilde öğrendim. Grevin mobil hatlarıda etkilemesi ilginç, ayrıca başka şebekelerdede aynı sorun varmı?
  • 16-10-2007, 09:49:38
    #4
    Düzcede avea da çekmiyor şuan grevle alakalıdır heralde
  • 16-10-2007, 10:19:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    izmirde avea tam çalışmıyor.. mesaj gitmiyo şebeke çekmiyo vs.
  • 16-10-2007, 10:42:40
    #6
    Kocaeli de de Dün kimi aradıysam Telsimden Türkcell abonelerinden hep kapalıydı
  • 16-10-2007, 11:02:43
    #7
    avea da sorun vardı bugun:S
  • 16-10-2007, 11:04:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    yaw tamda kızı bağlıyodum grev yapcak zamanı buldular
  • 16-10-2007, 11:08:05
    #9
    LOONYMEDIA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaw tamda kızı bağlıyodum grev yapcak zamanı buldular
    hehehe

    Allah'a şükür burada hatlar taş gibi =)