Turkcell de problem mi var? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Turkcell de problem mi var?
12
●
3.403
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Turkcell de problem mi var?
1
2
16-10-2007, 11:12:39
#10
osenmer
Turkcell şuan çalışıyor burda, galiba çözdüler. Ceptelefonsuz bi hayat hele de telefonsuz bir hayat düşünemiyorum.
16-10-2007, 16:32:33
#11
mehmetali
telsimdede vardı halloldu şuan
16-10-2007, 21:37:12
#12
WebWorm
Kars - Turkcell bitik durumda
16-10-2007, 21:47:26
#13
SLiM_BoY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sabah Avea'da mesajlar gitmiyordu. Turkcell'i taktım, kaldığım yerden devam ettim.
Akşam da Avea'da karşı tarafın sesi geliyor, benimki gitmiyor. Benimki gidiyor, karşı taraftan ses gelmiyor. Garip bi durum.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler