• 05-05-2006, 19:05:57
    #1
    Misafir
    herkesin bahar bayramı kutlu olsun
  • 05-05-2006, 19:09:47
    #2
    senin de kardeş
    eğer malatyada olan ve şimdi kernek meydanına gidecek olan varsa oraya gidiyorum buşuşabiliriz...
    üzerimde krem rengi mont ve daha açık renk pantolon var.. hafif sakallıyım..
    hadi rast gele bu günün sayesinde forumdan bir arkadaşla karşılaşmak isterim açıkcası..
  • 05-05-2006, 19:09:52
    #3
    Misafir
    bu günlerde araba, ev resimleri çiziliyordu değilmi
  • 05-05-2006, 19:18:46
    #4
    Misafir
    sizin sınıfta öyle emre
  • 05-05-2006, 19:40:28
    #5
    Misafir
    dizayn1st adlı üyeden alıntı:
    sizin sınıfta öyle emre
    bu sınıfla/semtle alakalı birşey değil. Bu günlerde böyle yapılıyor yıllardır. Bir nevi hurafe
  • 05-05-2006, 19:42:16
    #6
    Misafir
    bilmiyom olm anasınıfında olduğuna dair duyular aldım ben
  • 05-05-2006, 20:31:13
    #7
    Misafir
    MrManson adlı üyeden alıntı:
    cocukken ateş yakar üstünden atlardık , annem bağırırdı camdan
    " bi yerini yakcan olm atlama şundan " diye
    ah o günler..
    ondan sen böyle ateşlisin desene

    hıdrellezde istanbulda bir adaya giden çok oluyor sanırım, ağaçlara dileklerini yazıyorlar.
  • 05-05-2006, 20:34:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hıdrellezde ateşten atlardık bizde. ben içinden yürürdüm,

    sonra akşamda kuran okur yatardık.
  • 05-05-2006, 20:40:20
    #9
    Biz küçükken pikniğe giderdik.Sonra arkadaşlarla pikniğe gittik.Artık dersaneye yada okula gidiyoruz