Hıdrellez
8
●888
- 05-05-2006, 19:09:47senin de kardeş

eğer malatyada olan ve şimdi kernek meydanına gidecek olan varsa oraya gidiyorum buşuşabiliriz...
üzerimde krem rengi mont ve daha açık renk pantolon var.. hafif sakallıyım..
hadi rast gele bu günün sayesinde forumdan bir arkadaşla karşılaşmak isterim açıkcası..
