MrManson adlı üyeden alıntı:
cocukken ateş yakar üstünden atlardık , annem bağırırdı camdan
" bi yerini yakcan olm atlama şundan " diye
ah o günler..
ondan sen böyle ateşlisin desene

hıdrellezde istanbulda bir adaya giden çok oluyor sanırım, ağaçlara dileklerini yazıyorlar.