• 23-08-2010, 01:11:23
    #10
    Kurumsal PLUS
    100Mbit unmetered sunucular ülkemizde veriliyor olması uzak değil.. Çok güzel şeyler olacak ve yakın bir tarihte hiçbir vatandaşın özel bir nedeni yoksa yurt dışından hizmet alması gerekmeyecek inşallah..
  • 23-08-2010, 01:37:52
    #11
    bence suan fıyatlar gayet uygun
  • 23-08-2010, 01:40:58
    #12
    herşeyin ucuzu da var pahalısı da. burada konu resellerdan yıllık 10-15 e hesap satanlar değil.
  • 23-08-2010, 01:52:06
    #13
    Türkiye'de bu işlere teşvik etmek ne güzel. Sayın Bakan güzel atılımlar yapıyor. Telefonlar için güzel bir sistem geldi şimdi hosting sistemini düzenlemeye çalışıyorlar. Hosting fiyatları değilde bazı arkadaşların da dediği gibi sunucu fiyatları ve internete çıkış fiyatlarının ucuzlayacağı (doğal olarak bu da ufak kullanıcıya yansıyacak). Ne güzel ki yurtdışından alınmasın host veya sunucu. Eğer devletin alacağı rakam ucuzlarsa adam o ucuzlattığı sistemin yerine ram ileva edecek harddisk ilave edecek belki fiyatlar artmayacak ama kullanım kalitesi ve kapasite aynı fiyata daha da çok artacak.

    Tebrik ediyorum Sayın Bakanı.
  • 23-08-2010, 02:05:22
    #14
    Üyeliği durduruldu
    yakında ttnet hosting çıkarsa şaşırmıcam youtube yasaklandı video muzik dinleme siteleri kapandı ttnet muzik çıktı şimdide hostingcileri kapatıp ttnet hosting açarlar en ucuz hosting ttnet hosting
  • 23-08-2010, 04:51:16
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Nedense hep seçim öncesi yapılırdı böyle yenilikler, ama doğru şimdi de referandum var.
  • 23-08-2010, 05:32:50
    #16
    Platin üye
    Yapılsın bakalım daha nereye kadar ucuzlayacaksa.
  • 23-08-2010, 05:40:24
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Hukonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılsın bakalım daha nereye kadar ucuzlayacaksa.
    Bu elektriğe yapılan zamlarla anca 1 ay yaparlar dedikleri gibi referandumdan sonra kavalını alan çalar mümkün mertebe.
  • 23-08-2010, 07:32:14
    #18
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100Mbit unmetered sunucular ülkemizde veriliyor olması uzak değil.. Çok güzel şeyler olacak ve yakın bir tarihte hiçbir vatandaşın özel bir nedeni yoksa yurt dışından hizmet alması gerekmeyecek inşallah..
    Özel bir nedeni olmasına gerek yok ddos botnet saldırısı alan kişiler mecburen yurtdisi kullanmaya devam edecekler TR de datacenter olarak botnete dayanan bir yer oldugunu sanmıyorum