Türkiye'de bu işlere teşvik etmek ne güzel. Sayın Bakan güzel atılımlar yapıyor. Telefonlar için güzel bir sistem geldi şimdi hosting sistemini düzenlemeye çalışıyorlar. Hosting fiyatları değilde bazı arkadaşların da dediği gibi sunucu fiyatları ve internete çıkış fiyatlarının ucuzlayacağı (doğal olarak bu da ufak kullanıcıya yansıyacak). Ne güzel ki yurtdışından alınmasın host veya sunucu. Eğer devletin alacağı rakam ucuzlarsa adam o ucuzlattığı sistemin yerine ram ileva edecek harddisk ilave edecek belki fiyatlar artmayacak ama kullanım kalitesi ve kapasite aynı fiyata daha da çok artacak.

Tebrik ediyorum Sayın Bakanı.