• 01-02-2006, 19:39:42
    #10
    afiyet olsun.
  • 01-02-2006, 19:40:51
    #11
    eywallah... buyrun gelin
  • 01-02-2006, 19:41:58
    #12
    ben ukrayna ya gidiyom şimdi gelemem
    orada yapacaz alemi
  • 01-02-2006, 19:43:45
    #13
    muratozcirpici adlı üyeden alıntı:
    eywallah... buyrun gelin
    anca 2 tanemi yicen lan o kadar ağladın
  • 01-02-2006, 19:48:56
    #14
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
    anca 2 tanemi yicen lan o kadar ağladın
    napak olm paramız yok 2 tanesi 4 milyonnn
  • 01-02-2006, 20:23:27
    #15
    Misafir
    olm o ne öyle ayatımda öyle bi lahmacun görmedim bizim burdada antep mantep sallıyolar önümüze ****.

    neyse bigün adanaya gelirim yeriz beraber.

    aga toplistteki sorunu çözmeye niyetlendi heralde
  • 01-02-2006, 20:31:46
    #16
    Üyeliği durduruldu
    of bitarafım düşecek bende de yemek durumu aynı tel bulacak halim yok dışarı çıkayım adana götüreyim bende
  • 01-02-2006, 20:37:39
    #17
    Misafir
    bu ne biçim lahmacun la :S
  • 01-02-2006, 20:44:18
    #18
    hehe buna antep lahmacunu derler. bunu bi adana da yersin bi antep de buyrun gelin ısmarliim size de