• 20-07-2005, 19:29:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    sıcaklarda yurdum fırıncısı böyle serinliyor..
  • 20-07-2005, 19:40:07
    #2
    Aferin süpeer ne adamlar yaw
  • 20-07-2005, 19:42:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    muahahaha olm o daha kötü bence. o soğuktan fırının karşısına geçilirmi yaf kafayı yer insan.
  • 20-07-2005, 19:42:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    müthiş bir pratik zekamız var..
  • 20-07-2005, 19:50:03
    #5
    Bende dün gazete'de okumuştum.
    Diyarbakır'da oluyor bu olay. Tabii d.bakır'ın sıcağı bizim Istanbul'un sıcağına benzemiyor.
    Adamların yerinde olsak, belki bizde aynısını yapardık.
  • 20-07-2005, 22:07:03
    #6
    Misafir
    Neden acaba başka ülkelerde böyle şeyler olmaz, neden hep bizim ülkemiz.
  • 20-07-2005, 22:10:41
    #7
    Misafir
    hoş dün akşam haberlerde gördüm
  • 20-07-2005, 22:53:56
    #8
    help! walla yarıldım yaa, ülkemi seviyorum..