sıcaklarda !! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
sıcaklarda !!
7
●
717
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
sıcaklarda !!
20-07-2005, 19:29:17
#1
pigeontechs
Üyeliği durduruldu
sıcaklarda yurdum fırıncısı böyle serinliyor..
20-07-2005, 19:40:07
#2
MaviLim
Aferin süpeer ne adamlar yaw
20-07-2005, 19:42:39
#3
hitmp3tr
Üyeliği durduruldu
muahahaha olm o daha kötü bence. o soğuktan fırının karşısına geçilirmi yaf kafayı yer insan.
20-07-2005, 19:42:52
#4
pigeontechs
Üyeliği durduruldu
müthiş bir pratik zekamız var..
20-07-2005, 19:50:03
#5
ARKaDaS
Bende dün gazete'de okumuştum.
Diyarbakır'da oluyor bu olay. Tabii d.bakır'ın sıcağı bizim Istanbul'un sıcağına benzemiyor.
Adamların yerinde olsak, belki bizde aynısını yapardık.
20-07-2005, 22:07:03
#6
GmnD
Misafir
Neden acaba başka ülkelerde böyle şeyler olmaz, neden hep bizim ülkemiz.
20-07-2005, 22:10:41
#7
zeynelkoc
Misafir
hoş dün akşam haberlerde gördüm
20-07-2005, 22:53:56
#8
kamer
help! walla yarıldım yaa, ülkemi seviyorum..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler