Bende dün gazete'de okumuştum.
Diyarbakır'da oluyor bu olay. Tabii d.bakır'ın sıcağı bizim Istanbul'un sıcağına benzemiyor.
Adamların yerinde olsak, belki bizde aynısını yapardık.