Merhaba arkadaşlar çok fazla sinemaya giden biriyim gittiğim filmlerde bir çok beğendiğim oldu ama bu filmi çok beğendiğim için buraya yazma ihtiyacı duydum.Öncellikle Osman Sınav'ı gerçekten kutluyorum.Yaptığı her filme şapka çıkartıyorum.
Film hem aksiyon hem aşk hemde ders verici bir film.Gerçekten çok beğendim.Herkesin gitmesini tavsiye ediyorum.
Pars
15
●1.348
- 23-04-2007, 18:43:55evet bende cumartesi gittim çok beğendim özellikle ŞEY(!) sahnesi çok güzeldi


- 23-04-2007, 18:54:04çocuk pornosumu ordaki veledler en az 20 yaşındaHostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2007, 18:54:05Üyeliği durduruldubeğenmedim,senaryo iyi ama 18+'yı hakeden bi filmdi yani
- 23-04-2007, 18:58:08Fragmanını izlemedin sanırım.Film zaten aksiyon filmiydi.HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2007, 19:01:27


