Merhaba arkadaşlar çok fazla sinemaya giden biriyim gittiğim filmlerde bir çok beğendiğim oldu ama bu filmi çok beğendiğim için buraya yazma ihtiyacı duydum.Öncellikle Osman Sınav'ı gerçekten kutluyorum.Yaptığı her filme şapka çıkartıyorum.
Film hem aksiyon hem aşk hemde ders verici bir film.Gerçekten çok beğendim.Herkesin gitmesini tavsiye ediyorum.