• 09-01-2006, 14:25:43
    #10
    Üyeliği durduruldu
    yav cnbc-e'deki o çizgi filmde zaman zaman hristiyanlığa laf atılıyo. o nedenle bu şarkının da söylenmiş olması bana garip gelmedi.. tabi doğrumu yanlışmı bilmiyorum. cnbc-e ye de inanmıyorum açıkcası..
  • 09-01-2006, 14:27:25
    #11
    Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
    O kadar uzağa gitmeye gerek yok dün Yıldız Tilbe'nin programında olanları görseydiniz,Ulaştırma Bakanı bile uyarı gönderdi canlı yayında bunun üstüne Yıldız Tilbe iyice coştu.. Ben kürdüm ama bununla övünmüyorum falan diyordu,iyice gaza gelmişti
    izledim
    içimden dışımdan hr yerden küfür ettim
    o rojin midir nedir
    deli oldum yemin ediyorum
    nasıl memleket burası ya ana dilimiz türkçe
    herkes kürtçe şarkı söylüyor.
  • 09-01-2006, 19:32:03
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Yıldız tilbe meğerse tam bir ahmet kaya imiş,öğrenmiş olduk. İçindeki zehri o biçim kustu,şehitlerimizin kemikleri sızlıyor..
  • 09-01-2006, 21:07:13
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
    Yıldız tilbe meğerse tam bir ahmet kaya imiş,öğrenmiş olduk. İçindeki zehri o biçim kustu,şehitlerimizin kemikleri sızlıyor..
    izleyemedim..
    ama haberlerde, magazin prog.larında yayınlanır heralde önümüzdeki bir-iki ay boyunca..