yav cnbc-e'deki o çizgi filmde zaman zaman hristiyanlığa laf atılıyo. o nedenle bu şarkının da söylenmiş olması bana garip gelmedi.. tabi doğrumu yanlışmı bilmiyorum. cnbc-e ye de inanmıyorum açıkcası..