Bende olmadı. Real Madrid'i tuttuğum için mi acaba?
Ben hem telefondan hemde pc'den gerçekleştirdim bende oldu. Bu arada ben takım tutan biri değilim.

Tutsam tutsam Kayserispor'u tutarım. O da beni çok üzer diye tutmuyorum
Galatasaray yazınca havai fişekler patloyo
Bak bunu bilmiyordum, öğrenmiş olduk
Güzel düşünmüşler helal olsun

merhaba logoyu da 1 günlüğüne sarı kırmızı yapsalardı tam olurdu 😄
Google işin gücün yok mu senin?
Her ülkeyi takip edip her gelişmeye bir çalışma yapıyorlar adamlar.