esquare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende olmadı. Real Madrid'i tuttuğum için mi acaba?
Ben hem telefondan hemde pc'den gerçekleştirdim bende oldu. Bu arada ben takım tutan biri değilim. Tutsam tutsam Kayserispor'u tutarım. O da beni çok üzer diye tutmuyorum


Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galatasaray yazınca havai fişekler patloyo
Bak bunu bilmiyordum, öğrenmiş olduk

Oztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel düşünmüşler helal olsun merhaba logoyu da 1 günlüğüne sarı kırmızı yapsalardı tam olurdu 😄
Google işin gücün yok mu senin?

Her ülkeyi takip edip her gelişmeye bir çalışma yapıyorlar adamlar.