mauro1160 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
E devlet girilemiyor çöktü
20
●878
- 16-01-2024, 19:46:00Doğru tabi hemen işlemezler ilk bir paralar birilerine gecicek onlar da biraz ceplerine atacak tabiElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonrada kısılcak ama pek yüksek olmıyacak yani 10 bin diyorlar ama 8-9 anca.
- 16-01-2024, 19:47:53Sorun şu burası biraz tuhaf insanları var sanırım uyuşturcu kullananı felan var burda hatta evden polise taş felan bile atanlar var öyle bir yer adam küfür mü etmiş ne etmiş adamdada bıcak cıkartıp sokunca gitmiş vefat yani. ee belli gelmiyeceklerdi.SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2024, 19:49:32Kök maaşlarına bakmaya giriyorlar zaten.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%5 iyileştirme olduğu için kök maaşa yansımıyor.
Yani temmuzdaki artış 10 Bin TL üzerinden değil de kök maaş olan atıyorum 9 Bin TL üzerinden yapılacak. İnsanlarda doğal olarak kök maaşlarına bakmaya giriyor. Maaş zamlanmış mı diye bakmaya değil. - 16-01-2024, 19:50:41Öyle ama umarım 10 bine cıkar. yoksa bu ulke gitti gidiyor yani.Domainler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2024, 19:53:56Siteye çullanıyorlar mı çullanıyorlar gerisi önemli değilDomainler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2024, 19:54:02load balancer kardeş arada böyle şeyler yapar, çayınızı alın gelir o
- 16-01-2024, 19:57:18Kök maaşlara zam yapmıyorlar düşük tutuyorlar maaşları, yani adam 7500 alıyor ama iyileştirme, refah payı, destek vs. adı altında veriyorlar. 7500 alan adamın resmiyette maaşı 6 Bin. Zam oranı açıklanıyor ama bu zam kök maaş olan 6 Bin üzerinden uygulanıyor aldıkları 7500 üzerinden değil.mauro1160 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an en düşük emekli maaşı 10 bin oldu onda sorun yok zaten. Kök maaşlarını merak edenler 6 ay sonra kaç para üzerinden maaşları hesaplanacak onu merak ediyor. Muhtemelen kök maaş 10 bin altında kalacak.
sonrada kısılcak ama pek yüksek olmıyacak yani 10 bin diyorlar ama 8-9 anca.