Öyle ama umarım 10 bine cıkar. yoksa bu ulke gitti gidiyor yani.
Kök maaşlara zam yapmıyorlar düşük tutuyorlar maaşları, yani adam 7500 alıyor ama iyileştirme, refah payı, destek vs. adı altında veriyorlar. 7500 alan adamın resmiyette maaşı 6 Bin. Zam oranı açıklanıyor ama bu zam kök maaş olan 6 Bin üzerinden uygulanıyor aldıkları 7500 üzerinden değil.
Şu an en düşük emekli maaşı 10 bin oldu onda sorun yok zaten. Kök maaşlarını merak edenler 6 ay sonra kaç para üzerinden maaşları hesaplanacak onu merak ediyor. Muhtemelen kök maaş 10 bin altında kalacak.