• 22-12-2005, 03:32:58
    #1
    Misafir
    merhabalar,
    format sorunundan kurtulmak için sistemimi norton ghost 2003 ile yedeklemek istedim.bilgisayarıma format çektikden sonra driver,gerekli program vs.. yükledim.norton ghost 2003'de son aşamada takılıyorum sistem hata veriyor.



    sorunun çözümünde yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler.
  • 22-12-2005, 13:15:58
    #2
    Misafir
    soruma cevap verebilecek kişi yok mu?
  • 22-12-2005, 14:52:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Harddisk tek parça sanırım.
  • 22-12-2005, 21:42:05
    #4
    Misafir
    trextra adlı üyeden alıntı:
    Harddisk tek parça sanırım.
    hayır 80 gb hdd'yi..5 parçaya böldüm.
  • 22-12-2005, 21:42:38
    #5
    Misafir
    web adlı üyeden alıntı:
    ghost yapcaksan dos'da giris yap once dos tabanli bi ghost bul
    ordan farkli bir cdye veya diske image yapmayi dene birebirde kopyalayabilirsin
    sifresi genelde e89120d9dfeb veya e89120dfebd9 du tam hatirlamiyorum ikisinden biri olmasi lazim
    dos olayı biraz uzak bana cevabın için teşekkürler.
  • 22-12-2005, 22:43:24
    #6
    Misafir
    dün ondada denedim. aynı sorunu o programdada aldım başka önerisi olan var mı