merhabalar,
format sorunundan kurtulmak için sistemimi norton ghost 2003 ile yedeklemek istedim.bilgisayarıma format çektikden sonra driver,gerekli program vs.. yükledim.norton ghost 2003'de son aşamada takılıyorum sistem hata veriyor.



sorunun çözümünde yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler.