• 17-12-2005, 13:18:12
    #64
    Misafir
    NetCini adlı üyeden alıntı:
    Yih yih Dogru Diyon Dibe Çöken bi MetropoL , Büyüdükce Batan Bir Sehir.. Ama napalim Fatih Sultan Mehmet (H.z.) Dedigi Gibi : " Ya Ben Bu Şehrin Olucam Ya Bu Şehir Benim " Biz o şehrin olduk o bizim degil.
    olm h.z. diye bişey varmı lam o hz. dir fatih sultan mehmette hz. değil
  • 17-12-2005, 13:38:26
    #65
    Üyeliği durduruldu
    hiç izmirli yok herhalde burada...

    anlatılmaz yaşanır...
  • 17-12-2005, 13:53:25
    #66
    Misafir
    ileride taşınacağım şehir izmir hayallerimin şehri
  • 17-12-2005, 13:57:50
    #67
    ankarada yaşa kazan, istanbulda gez harca
  • 17-12-2005, 13:59:16
    #68
    Üyeliği durduruldu
    1- İstanbul
    2- Antalya
    3- Erzurum
    4- Erzurum
    5- Erzurum

    Bunların dışında şehir tanımam, İstanbul üzerine ise dünyada şehir geç ülke tanımam Topunuz gelin leynnnnn Hz. Muhammed bile İstanbul'u Feth Edecek komutan için ve askerlerini için, ne büyük asker demiştir ama Paris i Atina yı felan söylememiştir sadece İstanbul

    Herneyse İstanbul favorim, yakında yerleşmek için geleceğim o şehire şu okul bi bitse
  • 17-12-2005, 14:03:19
    #69
    Üyeliği durduruldu
    KaaN adlı üyeden alıntı:
    1- İstanbul
    2- Antalya
    3- Erzurum
    4- Erzurum
    5- Erzurum
    Erzuruma torpil geçmişsin
  • 17-12-2005, 15:18:57
    #70
    Mesajlar çok güzelde

    GMND ibinesi Gel ankaraya gorusuruz diyen adam tel dahi açmadı,yanımıza gelmedi Ankaralı.

    Zeynelkoc istanbulda yasiyor ama ankaradaydı dün Beraber gezdik Adam Istanbullu

    Ankarada bi cakal taksiciler var , Ölsen yolda kimse bakmiyacak adamlar , odun diyoruz cogunlukla , cok az cafe var oda celeron 2,26 128ram li
    bi bitanesi duzgundu son gittigimiz zeynel ile.

    Cok az insan yasiyor sadece meydan dolu , Kızlar güzel laf yok ama heryerde Edirnedeki gibi şoparlar icin cafeler var

    Metro desen icerisi karisik, 1,25ytl bizde 1,1ytl Bi kart veriyorlar ne dandik bisey ver jetonu atim gidiyim yok kartla 45dk icinde bedava biniyonmuşun

    Otogar çok güzel bizimkisine göre ama çok dar. Bu kızılay hakkında yorumlarım.

    YukarıAyrancı : Orası Ankara degil sanırım. Abicim millet yok piyasada hiçbir spor yapmaya cikmaz , işe gitmez, gezmeye cikmaz bu adamlar yok bomboş sokaklar , bakkal boş , pastahaneler boş. Internet cafe yok semtte

    1ay sonra yine Ankaraya Cebeci ve Çayyeli midir nedir oraya gitcem görelim şu diğer şehirlerinizi Ankarada tek güzel taraf çok aşırı boş adam yok , pis insan cok az bu yönü güzel.
  • 17-12-2005, 15:32:56
    #71
    Misafir
    arkadaşlar izmite gelin bu kadar rezil bir şehir olamaz. inanın ankaranın boş sokaklarını tercih edersiniz bu kalabalığa
  • 17-12-2005, 16:22:18
    #72
    KoS adlı üyeden alıntı:
    Mesajlar çok güzelde

    GMND ibinesi Gel ankaraya gorusuruz diyen adam tel dahi açmadı,yanımıza gelmedi Ankaralı.

    Zeynelkoc istanbulda yasiyor ama ankaradaydı dün Beraber gezdik Adam Istanbullu

    Ankarada bi cakal taksiciler var , Ölsen yolda kimse bakmiyacak adamlar , odun diyoruz cogunlukla , cok az cafe var oda celeron 2,26 128ram li
    bi bitanesi duzgundu son gittigimiz zeynel ile.

    Cok az insan yasiyor sadece meydan dolu , Kızlar güzel laf yok ama heryerde Edirnedeki gibi şoparlar icin cafeler var

    Metro desen icerisi karisik, 1,25ytl bizde 1,1ytl Bi kart veriyorlar ne dandik bisey ver jetonu atim gidiyim yok kartla 45dk icinde bedava biniyonmuşun

    Otogar çok güzel bizimkisine göre ama çok dar. Bu kızılay hakkında yorumlarım.

    YukarıAyrancı : Orası Ankara degil sanırım. Abicim millet yok piyasada hiçbir spor yapmaya cikmaz , işe gitmez, gezmeye cikmaz bu adamlar yok bomboş sokaklar , bakkal boş , pastahaneler boş. Internet cafe yok semtte

    1ay sonra yine Ankaraya Cebeci ve Çayyeli midir nedir oraya gitcem görelim şu diğer şehirlerinizi Ankarada tek güzel taraf çok aşırı boş adam yok , pis insan cok az bu yönü güzel.
    Aga ben niye ille de ankara diyom sence yaw.

    çünkü Büyükşehir

    ama:

    1 - İstanbul gibi aşırı kalabalık diildir bu yönü iyi (sokaklar boş demişsin de)
    2- Pis adam azdır (haklısın)
    3- Sağlam internet kafeler var (sen bulamamışın )