• 17-12-2005, 11:30:57
    #37
    Hmz
    Üyeliği durduruldu
    Guajira adlı üyeden alıntı:
    Madem istanbulun suçu yok Ankaranın neden olsun ki? saçmalamışsın. Tutarsız bir yazı.

    Leş gibi kokan şu denizden bahsediyon dimi? şişe balığının yaşadığı tek deniz
    E Biz güzelliğinden bahsettik. GmnD kişilerden bahsetti. Bu durumda bende bahsederim.
    Deniz'e gelince :
    Asya ile Avrupa yakasını bir arada görebileceğin deniz.
    Balıklardan konuyu açmışken, hayatında taze balık yedin mi? Dondurulmamış Palamut yedin mi?
    Böyle bir güzellik varmı Ankara'da ?

  • 17-12-2005, 11:32:02
    #38
    Misafir
    Hmz adlı üyeden alıntı:
    E Biz güzelliğinden bahsettik. GmnD kişilerden bahsetti. Bu durumda bende bahsederim.
    Deniz'e gelince :
    Asya ile Avrupa yakasını bir arada görebileceğin deniz.
    Balıklardan konuyu açmışken, hayatında taze balık yedin mi? Dondurulmamış Palamut yedin mi?
    Böyle bir güzellik varmı Ankara'da ?

    Sen hiç ankara keçisi, armutu yedinmi
  • 17-12-2005, 11:32:52
    #39
    Hmz
    Üyeliği durduruldu
    Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
    Erhn snmsn ?
    Oradan bakınca kime benziyorum
  • 17-12-2005, 11:33:08
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Ne Derseniz Deyin Ankara Adi Ustunde BAŞKENT Orası Olmicak Da Neresi Olucak ? Dikmen vadisi'de güzeldir. Yaşanıcak Yer ANKARA.
  • 17-12-2005, 11:34:34
    #41
    Hmz adlı üyeden alıntı:
    Balıklardan konuyu açmışken, hayatında taze balık yedin mi? Dondurulmamış Palamut yedin mi?
    Böyle bir güzellik varmı Ankara'da ?

    Ben balık yemem ki
  • 17-12-2005, 11:34:49
    #42
    Hmz
    Üyeliği durduruldu
    GmnD adlı üyeden alıntı:
    Sen hiç ankara keçisi, armutu yedinmi
    Armut, armut'dur.
    Çok istersen armutu Ankara'dan buraya 4 saatte getirip yiyebilirsin.
    Balık aynı sınıfa girmez. Burda balık, evde ölür
  • 17-12-2005, 11:35:37
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Hmz adlı üyeden alıntı:
    Oradan bakınca kime benziyorum
    Hmz ne iş la ?
    Neyse bu kadar tartışmayı formülize edersek

    50 x Ankara = |s┼anbu╚ /100
  • 17-12-2005, 11:35:55
    #44
    Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
    Yapılsın ama her ile değil,atıyorum bir Bursalı gelip Istanbul'a yerleşebilsin.. Ama bir istatistik yapsınlar kapkaçı,hırsızlığı,travestiliği,değnekçiliği en çok hangi ilden gelenler yapıyorsa o ile bir sınırlama konsun

    o iller de bellide ben burda kimseyi kırmak istemiyorum taşa rastlarız bu arada hmz tanıdık geliyo ama
  • 17-12-2005, 11:37:55
    #45
    Hmz
    Üyeliği durduruldu
    Ya Sinek Papazı güzeldi. Paul_Sr e 2 laf soktum, yazı yazma yetkisini elimden almış. Benden kurtulacagını zannediyor
    Muehaeua