Ankara ankara dediler geldik işte
sabah 6saat KIZILAY bomboş hayat yok ne biçim merkez lem
2semtte gezdim cafe bulamadım. Taksiye atladım cafe aradık ne diyim daha
Insanlar soguk, az insan var etrafta tirt lem burası
bide metroda kartla giris var beyefendiler ne sacma bisey koy jetonu gec dimi hey Allam
2-3saat burdayım hiç hoşuma gitmedi yaws Güzelim istanbul bitanecim şehrim be Sen olmazsan ben yaparım.
Ah istanbul istanbul olalı....
Ankara Neymis bea
88
●6.180
- 16-12-2005, 10:14:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.len kos
len allam sabahıbn köründe vede kışın kim olacak caddede meydanda :
- 16-12-2005, 15:42:18Üyeliği durduruldu1-Istanbul
2-İzmir
3-Bursa
4-Ankara
....
...
..
.
81-Manisa