• 16-02-2007, 17:43:18
    #1
    RTÜK'ün sitesi kapanmış yoğunluktan dolayı :A

    RTÜK ÜN SANTRALİ VE SİTESİ ÇÖKTÜ

    yorumları okuyun haklılar, onca yayındna kalkması gerken pop, top, magazin , televola ve birsürü ıvır zıvır varken buna tepki göstermeleri saçma.
  • 16-02-2007, 17:51:59
    #2
    off offf şuan elimde botnet olsa harbi diyom 6 ay rtük sabah gaztesi doğan gurun sitelerini kapatırdım akıları başlarına gelinceye kadar

    ps: kahramancım hadi bekliyom senden haberi acele et biraz
  • 16-02-2007, 17:53:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ii olmuş .
  • 16-02-2007, 17:57:17
    #4
    kapansın tabi..Öyle bi diziyi kapatırken kendinin de kapanacagını düşünmeliydi
  • 16-02-2007, 18:19:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ii oLmu$h. ALLAH daha kötüsünü göstersin
  • 16-02-2007, 18:42:15
    #6
    Misafir
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    off offf şuan elimde botnet olsa harbi diyom 6 ay rtük sabah gaztesi doğan gurun sitelerini kapatırdım akıları başlarına gelinceye kadar

    ps: kahramancım hadi bekliyom senden haberi acele et biraz
    kuzenimi (kahramanı) kötü işlerine bulaştırma
  • 16-02-2007, 18:46:51
    #7
    aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kuzenimi (kahramanı) kötü işlerine bulaştırma
    yaw kötü işle ne alaka benimde kuzen olur kendisi
    yok bi db işi vardı o nu demek istedim
  • 16-02-2007, 18:56:30
    #8
    aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kuzenimi (kahramanı) kötü işlerine bulaştırma
    kahramanla ne zaman kuzen oldunuz la?
  • 16-02-2007, 18:58:20
    #9
    Misafir
    bu forumda herkes birbiriyle akraba oldu ****