• 16-02-2007, 19:05:48
    #10
    rtüğün sitesinin kapanması cokmu önemli sanki
    Diziyi kaldırdılarya helal olsun
    böyle saçma dizilerle uğraşmaktan iyidir
  • 16-02-2007, 19:13:28
    #11
    Üyeliği durduruldu
    acimam ya diyorum size tek rakibim undernet (H)
  • 16-02-2007, 19:18:46
    #12
    Sabah Açılmıyordu Şimdi Açılıyo Yavaş olsada :S
  • 16-02-2007, 19:57:11
    #13
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    off offf şuan elimde botnet olsa harbi diyom 6 ay rtük sabah gaztesi doğan gurun sitelerini kapatırdım akıları başlarına gelinceye kadar
    ps: kahramancım hadi bekliyom senden haberi acele et biraz
    dur kuzen antepe gidiyorum bi shell lazım 5 6binlik

    aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kuzenimi (kahramanı) kötü işlerine bulaştırma
    kurtlar vadisine uzanan eller kırılsın olm yarın yola cıkıyom hazır ol

    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kahramanla ne zaman kuzen oldunuz la?
    dana aa ayip diilmi tır alcaz daha

    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu forumda herkes birbiriyle akraba oldu ****
    senlede amca yiyen diilmiyiz
    şaka bi yana shell lazm yaw
  • 17-02-2007, 21:50:12
    #14
    inş 1 sene açılmazz