RTÜK'e El Yapımı DDos - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
RTÜK'e El Yapımı DDos
13
●
1.441
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
RTÜK'e El Yapımı DDos
1
2
16-02-2007, 19:05:48
#10
Asi_Prens
rtüğün sitesinin kapanması cokmu önemli sanki
Diziyi kaldırdılarya helal olsun
böyle saçma dizilerle uğraşmaktan iyidir
16-02-2007, 19:13:28
#11
Casey
Üyeliği durduruldu
acimam ya
diyorum size tek rakibim undernet (H)
16-02-2007, 19:18:46
#12
R@mses
Sabah Açılmıyordu Şimdi Açılıyo Yavaş olsada :S
16-02-2007, 19:57:11
#13
Kahraman
HolyBoY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
off offf şuan elimde botnet olsa harbi diyom 6 ay rtük sabah gaztesi doğan gurun sitelerini kapatırdım akıları başlarına gelinceye kadar
ps: kahramancım hadi bekliyom senden haberi acele et biraz
dur kuzen antepe gidiyorum bi shell lazım 5 6binlik
aLp3r adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kuzenimi (kahramanı) kötü işlerine bulaştırma
kurtlar vadisine uzanan eller kırılsın olm yarın yola cıkıyom hazır ol
deli_dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kahramanla ne zaman kuzen oldunuz la?
dana aa ayip diilmi
tır alcaz daha
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu forumda herkes birbiriyle akraba oldu ****
senlede amca yiyen diilmiyiz
şaka bi yana shell lazm yaw
17-02-2007, 21:50:12
#14
ATABEY
inş 1 sene açılmazz
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler